Subject: 18.01.2024 nr 8-1/22-057/903-1
From: "Raido Ingerainen" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jan 2024 10:37:36 +0200

Tere.

Saime teate, et Transpordiamet algatas projekteerimistingimuste menetluse
riigitee 4 (E67) Tallinn–Pärnu–Ikla km 19,0-26,7 asuva Kanama–Ääsmäe lõigu
rekonstrueerimise ehitusprojekti koostamiseks.

Soovin tulla kohapeale seda teemat arutama. Millal teile sobiks kohtuda?

Tervitades

Raido Ingerainen

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Hammerjack OÜ

Vae 4, Laagri

Saue vald, 76401 Harjumaa, Estonia

Reg nr 10568247
VAT nr EE100555785

 <http://www.hammerjack.eu/> www.hammerjack.eu

 <http://www.rauakaubad.ee/> www.rauakaubad.ee

 <http://www.facebook.com/Hammerjackest> www.facebook.com/Hammerjackest

Lae alla meie kataloogid  <https://issuu.com/rauakaubad>
https://issuu.com/rauakaubad